Advertisement

افغانستان / گزارش امنیتی تلفات جنگ افغانستان در شش ماهه اول سال 2018 / از غرب با ایران، از جنوب با پاکستان، از شمال با تاجیکستان، ازبکستان و ترکمنستان همسایه است.

افغانستان / گزارش امنیتی تلفات جنگ افغانستان در شش ماهه اول سال 2018 / از غرب با ایران، از جنوب با پاکستان، از شمال با تاجیکستان، ازبکستان و ترکمنستان همسایه است.. افغانستان کشوری کوهستانی در قلب آسیا است و دره‌های بسیاری دارد. از غرب با ایران، از جنوب با پاکستان، از شمال با تاجیکستان، ازبکستان و ترکمنستان همسایه است. سخنگوی طالبان امروز اعلام کرد: برای بازسازی افغانستان (سیگار) پیرامون کمک های جامعه جهانی به انتخابات های افغانستان. سرود ملی جمهوری اسلامی افغانستان.

اجل گرفته بمیرد نه بیمار سخت. افغانستان همچنان به خاور میانه (ایران) نیز پیوستگی جغرافیایی دارد. این رزمایش ها در حالی صورت می‌گیرند که خشونت ها در مناطق مختلف افغانستان، به ویژه ولایت های شمالی در هفته های اخیر افزایش یافته اند. این کشور حدفاصل آسیای میانه. مديركل غرب آسياى وزارت خارجه آخرین وضعیت تحولات افغانستان و شهر هرات را تشریح کرد.

صوت العراق | أنباء عن وفاة زعيم القاعدة أيمن الظواهري في ...
صوت العراق | أنباء عن وفاة زعيم القاعدة أيمن الظواهري في ... from www.basnews.com
افغانستان یکی از همسایگان شرقی ایران است که سالیان متمادی است جنگ‌های مختلف در آن جریان دارد. این کشور از شمال شرقی، مرز کوتاهی با چین دارد که از نظر زمینی صعب الوصول است. سفارت جمهوری اسلامی افغانستان در لندن تلاش می نماید تا همکاری نزدیک و دراز مدت میان ‌ډیر د خوښۍ او د ویاړ ځای دۍ چې دا ځل په لندن کې د افغانستان د اسلامی جمهوریت په سفارت کې. تازه ترین اخبار، گزارش ها و تحلیل ها درباره افغانستان؛ از سیاست، جامعه و مسائل امنیتی افغانستان گرفته تا گزارش های ویدیویی و صفحه افغانستان. اجل گرفته بمیرد نه بیمار سخت. واژه افغانستان به عنوان نام این کشور قدمت زیادی ندارد و در سال ۱۳۰۲ ه‍.ش (۱۹۲۳) و در قانون اساسی امان‌الله شاه به تصویب رسید. سایت اسپوتنیک افغانستان آخرین و تازه‌ترین اخبار، گزارش ها، تحلیل ها و مقالات درباره افغانستان و جهان در حوزه سیاست، اقتصاد، جامعه و غیره و همچنین ویدیو. ضرب المثل های دری افغانستان.

تازه ترین اخبار، گزارش ها و تحلیل ها درباره افغانستان؛ از سیاست، جامعه و مسائل امنیتی افغانستان گرفته تا گزارش های ویدیویی و صفحه افغانستان.

نمایش تاریخ و زمان مطابق با وقت رسمی افغانستان. افغانستان با نام رسمی جمهوری اسلامی افغانستان (به پشتو : د افغانستان اسلامی جمهوریت) کشوری محصور در خشکی در آسیای میانه است. شورای ملی دولت جمهوری اسلامی افغانستان عالی ترين نهاد تقنينی و مظهر اراده جمعی مردم افغانستان است. اجل گرفته بمیرد نه بیمار سخت. افغانستان یکی از همسایگان شرقی ایران است که سالیان متمادی است جنگ‌های مختلف در آن جریان دارد. واژه افغانستان به عنوان نام این کشور قدمت زیادی ندارد و در سال ۱۳۰۲ ه‍.ش (۱۹۲۳) و در قانون اساسی امان‌الله شاه به تصویب رسید. این کشور حدفاصل آسیای میانه. قابل یادآوریست که محترم ذبیح الله حسین خیل در 25 جون 2021 به عنوان جنرال قونسل جمهوری اسلامی افغانستان در استانبول تقرر حاصل یافت و وظیفه خود را آغاز کرد. متاسفانه طالبان یک حقیقت تلخ وانکارناپزیراند که درآینده افغانستان به شکلی ازاشکال سهم خواهند داشت داشتن قانون اساسی، طالبان را مانند مجاهدین میانه روخواهد ساخت. سرود ملی جمهوری اسلامی افغانستان. به گفته وزارت داخله افغانستان طالبان به حومه کابل رسیده و از هر سو در حال پیشروی به گفته یکی از اعضای تیم مذاکره‌کننده دولت، قرار است امروز هیاتی از افغانستان به قطر برود. او ضمن انتقاد از «سیاست بی ملاحظه» جو بایدن در قبال افغانستان نسبت به «پیامدی بدتر از سقوط تحقیرآمیز سایگون در سال ۱۹۷۵» در پایان جنگ ویتنام هشدار داد.

او ضمن انتقاد از «سیاست بی ملاحظه» جو بایدن در قبال افغانستان نسبت به «پیامدی بدتر از سقوط تحقیرآمیز سایگون در سال ۱۹۷۵» در پایان جنگ ویتنام هشدار داد. مساحت افغانستان ۶۵۲ هزار و ۲۲۵ کیلومتر مربع است. افغانستان یکی از همسایگان شرقی ایران است که سالیان متمادی است جنگ‌های مختلف در آن جریان دارد. افغانستان با نام رسمی جمهوری اسلامی افغانستان (به پشتو : افغانستان كشوري است كه داراي گروه‌هاي قومي متعدد كه برخي از اقوام آن، هنوز نقشه اقوام افغانستان.

افغانستان؛ تجمع اعتراضی راننده‌گانی که موترهای‌شان در آتش ...
افغانستان؛ تجمع اعتراضی راننده‌گانی که موترهای‌شان در آتش ... from vid.alarabiya.net
تازه ترین اخبار، گزارش ها و تحلیل ها درباره افغانستان؛ از سیاست، جامعه و مسائل امنیتی افغانستان گرفته تا گزارش های ویدیویی و صفحه افغانستان. حامد کرزی رئیس جمهور سابق افغانستان در دیدار با شماری از رهبران سیاسی این کشور گفته که در انتخابات ریاست جمهوری آینده این کشور نامزد نمی‌شود. او ضمن انتقاد از «سیاست بی ملاحظه» جو بایدن در قبال افغانستان نسبت به «پیامدی بدتر از سقوط تحقیرآمیز سایگون در سال ۱۹۷۵» در پایان جنگ ویتنام هشدار داد. سخنگوی طالبان امروز اعلام کرد: افغانستان یکی از کشورهای اسلامی است. د افغانستان او ترکیې جمهوررئیسانو ټلیفوني خبرې. در این دیدار دو جانب در رابطه با تسریع روند صدور مجوز کار برای. این کشور حدفاصل آسیای میانه.

حامد کرزی رئیس جمهور سابق افغانستان در دیدار با شماری از رهبران سیاسی این کشور گفته که در انتخابات ریاست جمهوری آینده این کشور نامزد نمی‌شود.

شورای ملی دولت جمهوری اسلامی افغانستان عالی ترين نهاد تقنينی و مظهر اراده جمعی مردم افغانستان است. این رزمایش ها در حالی صورت می‌گیرند که خشونت ها در مناطق مختلف افغانستان، به ویژه ولایت های شمالی در هفته های اخیر افزایش یافته اند. سخنگوی طالبان امروز اعلام کرد: واژه افغانستان به عنوان نام این کشور قدمت زیادی ندارد و در سال ۱۳۰۲ ه‍.ش (۱۹۲۳) و در قانون اساسی امان‌الله شاه به تصویب رسید. متاسفانه طالبان یک حقیقت تلخ وانکارناپزیراند که درآینده افغانستان به شکلی ازاشکال سهم خواهند داشت داشتن قانون اساسی، طالبان را مانند مجاهدین میانه روخواهد ساخت. به گفته وزارت داخله افغانستان طالبان به حومه کابل رسیده و از هر سو در حال پیشروی به گفته یکی از اعضای تیم مذاکره‌کننده دولت، قرار است امروز هیاتی از افغانستان به قطر برود. برای بازسازی افغانستان (سیگار) پیرامون کمک های جامعه جهانی به انتخابات های افغانستان. این کشور تاریخ مشترکی با برخی از کشورهای همسایه‌اش به مهمترین تغییرات جغرافیایی افغانستان پس از این تاریخ عبارت است از: از غرب با ایران، از جنوب با پاکستان، از شمال با تاجیکستان، ازبکستان و ترکمنستان همسایه است. سرود ملی جمهوری اسلامی افغانستان. أفغانستان دولة حبيسة (أو غير ساحلية) تقع في اسيا الوسطى وتشكل. این کشور از شمال شرقی، مرز کوتاهی با چین دارد که از نظر زمینی صعب الوصول است. تازه ترین اخبار، گزارش ها و تحلیل ها درباره افغانستان؛ از سیاست، جامعه و مسائل امنیتی افغانستان گرفته تا گزارش های ویدیویی و صفحه افغانستان.

تازه ترین اخبار، گزارش ها و تحلیل ها درباره افغانستان؛ از سیاست، جامعه و مسائل امنیتی افغانستان گرفته تا گزارش های ویدیویی و صفحه افغانستان. د افغانستان اسلامي جمهوریت (pashto). افغانستان همچنان به خاور میانه (ایران) نیز پیوستگی جغرافیایی دارد. خريطة أفغانستان, خريطة أفغانستان (رسمياً جمهورية أفغانستان الإسلامية) للتحميل والإستعمال مجاناً. از غرب با ایران، از جنوب با پاکستان، از شمال با تاجیکستان، ازبکستان و ترکمنستان همسایه است.

بنات افغانيات , اجمل فتايات دولة افغانستان - وداع وفراق
بنات افغانيات , اجمل فتايات دولة افغانستان - وداع وفراق from imagess.cc
ضرب المثل های دری افغانستان. اجل گرفته بمیرد نه بیمار سخت. قابل یادآوریست که محترم ذبیح الله حسین خیل در 25 جون 2021 به عنوان جنرال قونسل جمهوری اسلامی افغانستان در استانبول تقرر حاصل یافت و وظیفه خود را آغاز کرد. او ضمن انتقاد از «سیاست بی ملاحظه» جو بایدن در قبال افغانستان نسبت به «پیامدی بدتر از سقوط تحقیرآمیز سایگون در سال ۱۹۷۵» در پایان جنگ ویتنام هشدار داد. ادامه فتوحات طالبان؛ شهر غزنی افغانستان سقوط کرد. واژه افغانستان به عنوان نام این کشور قدمت زیادی ندارد و در سال ۱۳۰۲ ه‍.ش (۱۹۲۳) و در قانون اساسی امان‌الله شاه به تصویب رسید. اجرای سرود ملی افغانستان توسط قیس الفت در لیگ برتر افغانستان بنیاد رحمانی. این کشور حدفاصل آسیای میانه.

واژه افغانستان به عنوان نام این کشور قدمت زیادی ندارد و در سال ۱۳۰۲ ه‍.ش (۱۹۲۳) و در قانون اساسی امان‌الله شاه به تصویب رسید.

قابل یادآوریست که محترم ذبیح الله حسین خیل در 25 جون 2021 به عنوان جنرال قونسل جمهوری اسلامی افغانستان در استانبول تقرر حاصل یافت و وظیفه خود را آغاز کرد. سخنگوی طالبان امروز اعلام کرد: این کشور تاریخ مشترکی با برخی از کشورهای همسایه‌اش به مهمترین تغییرات جغرافیایی افغانستان پس از این تاریخ عبارت است از: مديركل غرب آسياى وزارت خارجه آخرین وضعیت تحولات افغانستان و شهر هرات را تشریح کرد. واژه افغانستان به عنوان نام این کشور قدمت زیادی ندارد و در سال ۱۳۰۲ ه‍.ش (۱۹۲۳) و در قانون اساسی امان‌الله شاه به تصویب رسید. سرود ملی جمهوری اسلامی افغانستان. اين تبار عمدتاً در شرق و جنوب و بعضي از آنها در. د افغانستان اسلامي جمهوریت (pashto). به گفته وزارت داخله افغانستان طالبان به حومه کابل رسیده و از هر سو در حال پیشروی به گفته یکی از اعضای تیم مذاکره‌کننده دولت، قرار است امروز هیاتی از افغانستان به قطر برود. گروه طالبان پس از یک درگیری سنگین با نیروهای امنیتی افغانستان شهر هرات در غرب این. افغانستان با نام رسمی جمهوری اسلامی افغانستان (به پشتو : د افغانستان اسلامی جمهوریت) کشوری محصور در خشکی در آسیای میانه است. سایت اسپوتنیک افغانستان آخرین و تازه‌ترین اخبار، گزارش ها، تحلیل ها و مقالات درباره افغانستان و جهان در حوزه سیاست، اقتصاد، جامعه و غیره و همچنین ویدیو.

Posting Komentar

0 Komentar